pages

esmaspäev, 13. jaanuar 2020

Eesmärgid aastaks 2020

Kuna otsustasin sel aastal blogi jälle tublimalt ette võtta, siis uurisin teilt mis teid huvitaks- ning väga soovitud postitus oli minu eesmärgid selleks aastaks! 
Ärme pikemat juttu tee ja alustame!

1. Lugeda vähemalt 10 raamatut!
Juba eelmisel aastal võtsin ma raamatute lugemise enda prioriteediks, sama teen ka sel aastal. 10 on selline hea arv, tähendab vähem kui 1 kuus. Usun, et saan sellega täiesti hakkama.
2. Kirjutada rohkem enda märkmikusse
Selle alla käib märkmik, kuhu kirjutan üles tähtsaid päevi/ülesandeid, aga tahan tihemini ka kirjutada oma päevikusse- oma mõtetest, tunnetest. 
3. Olla enesekindlam
See on miski, mis käib mul periooditi. Vahel võin olla väga enesekindel (heas mõttes), kuid on ka hetki, kus ma seda ei tunne. Enesekindlust tahan kindlasti endas edasi arendada. 
4. Olla inimeste vastu hea, isegi kui nemad seda ei ole
Kõik inimesed ei klapi, mõned inimesed ei käitu sinuga ilusti. Aga see on täiesti nende otsus ja valik. Mina püüan olla teistega nii hea, kui suudan, sest mina ei pea olema nagu teised!
5. Tööta-tööta ja tulevad tulemused
See sobib igasse eluvaldkonda, kooli/trenni/blogisse. Kui sa millegi nimel südamega töötad, siis tulevad tulemused!
6. Vali enda kõrvale õiged inimesed
2020 aastal tahan end ümbritseda inimestega, kes on heatahtlikud, rõõmsad ja toetavad. Jah, ilmselt tuleb suhelda ka nende vastandikega, aga siis teen seda nii palju, kui vaja ja nii vähe kui võimalik. 
7. Pööra tähelepanu kallitele inimestele
Siia punkti käib nii pere, kallim kui sõbrad. Meie lähedased on meile nii olulised- nad väärivad su tähelepanu ja hoolt. Eesmärgiks on veeta ka nendega nii palju aega kui võimalik.
8. Puhka, kui see on vajalik
Ma olen täiega selle poolt et kõvasti töötamine toob tulemused. Aga vahel suudab su keha väga hästi anda märku, kui ta vajab pausi ja puhkust. Olgu selleks kasvõi ühe trenni ära jätmine või jalutuskäik värskes õhus. Tuleb hoida oma tervist!
9. Tööta targalt, mitte rohkem
Püüa teha kõik ülesanded effektiivselt ja kiiresti. Pane segavad faktorid kõrvale, tööta, võta vahel pause ja alusta algusest.
10. Tea oma väärtust
See ei vaja rohkem täpsemat seletust.
11. Leia aega mediteerimiseks
Minu meelest on mediteerimine nii alahinnatud tegevus, tegelt on see kehale ja vaimule nii hea. 
12. Käi vähemalt 2x kuus joogas
Nagu ka mediteerimine on see kehale ja vaimule hea!
13. Treeningud
Käi trennis, et olla terve ja heas vormis. 
14. Toitumine
Toitu nii nagu on kehale parim, aga ära keela endale ka vahel midagi ebatervislikumalt
15. Sea eesmärke, mitte ootusi
Eesmärkide seadmises pole midagi halba, aga kui sead ootusi (eriti utoopilisi), siis ole valmis lihtsalt pettuma. Lase oma päevadel lihtsalt naturaalselt minna, ära planeeri neid ette liiga täpselt. 


Muidugi kirjutasin ülesse ka oma ideed (näiteks eelmisel aastal andsin raamatu välja), aga need ideed jäävad saladuseks! Siis on teile ka huvitav ja üllatav! 
Muide, väga hea on eesmärkidele kirjutada täpne kuu juurde, millal need peaksid täide minema. Siis on suurem tõenäosus, et see juhtub! 

-Johandra🥰

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar