pages

kolmapäev, 24. oktoober 2018

Tervisliku elustiili juurde kuulub muidugi ka hea enesetunne ja hea välimus- muidu ei tunne õige naine end ju hästi.. Eriti talve tulekul hakkab nahk aina kuivama, käed lähevad karedaks- no kõige nõmedam asi ikka!! Kuid ma olen sellele leidnud lahenduse: Eucerini Aquaphor salvi, mis sobib peaaegu igale kehapiirkonnale. 
Olin sellest väga palju kuulnud nt Buduaarist (telesaade laupäeva hommikuti), samuti internetist lugenud ja otsustasin, et proovin siis ise ka järgi. Talviti on mu käed alati karedad ja näonahk kuivab, see kreem tundus justkui 2-3-4 in 1, sest toimeid tundus kohe liiga palju ja liiga häid :))

Kas sa oled nende inimeste hulgas, kellel tekib suhteliselt tavalistest asjadest allergia (pesupulbrid, seebid, kosmeetika)? Siis Aquaphor salv on suurepärane eriti tundlikule nahale, sest niisutab seda ning  leevendab ärritust. Äkki kardad nüüd, et võib tekkida hoopiski sellest salvist allergia, siis see on ka peaaegu võimatu, sest toote valmistamisel pole kasutatatud värvi-, lõhna- ega säilitusaineid! 
Tahate teada, mis teeb selle kreemi nii suurepäraseks- seal on  seitse koostisosa, mis kokku pannes nii mõjuvad. Toon välja nendest kolm: esiteks on seal Panthenol- mida kasutatakse niisutava toimeaine tõttu, samuti ka pisikeste põletuste ravimiseks. Näiteks võib seda kreemi kasutada ka peale tätoveerinugu tegemist, et ravida. Järgmisena sisaldab see glütserooli, mis on ka niisutava toimega ja ärrituse vastu. Puhast glütserooli kasutatakse ka putukahammustuste ja konnasilmade vastu. Viimasena on seal bisabolol, millest ma polnud varem mitte kui midagi kuulnud. Väikse otsingu järel sain teada, et sellel on põletiku ja ärrituse vastane toime, kuid ka mikroobivastane toimeaine. 

Need kolm koostisosa mõjuvadki nii hästi naha kuivusele ning aitab sellele barjääri kasvatada, mis nahka pehmena hoiab.


Aquaphor salv on suurepärane:


  • Kandadele, mis lõhenevad
  • Karedatele kätele 
  • Katkistele küünenahkadele
  • Rahustab nahka, peale laseravi või tattoo tegemist
  • Pindmiste põletuste korral
Ise järgi proovides võin öelda, et kogu mu kirjutatud jutt on täiesti tõene, sest päriselt muutusid minu käed kohe palju pehmemaks. Samuti polnud enam katkisi ja koledaid küünenahkasid.
Seda suurepäraste toimeainete, kuid väga heade koostiosadega kreemi saate osta hästi varustatud apteekidest.

Kallid-paid ja kirjutame juba järgmises postituses!💓
 




laupäev, 13. oktoober 2018

Märkamatult on suve lõpust juba 5 nädalat möödas ning Septembri kuugi seljatatud, aga mind siin blogis väga tihti näha pole. Miks siis? Muidugi võiksin öelda, et vabandused on vabandused, et peaksin ikka seda aega leidma ning siia teile kirjutada, kuid uskuge mul on tõeeeeesti väga kiire graafik. Seda on ilmselt näha ka sellest, et ma instagramis pole ka nii aktiivne kui varem, kuid parandan ikka vaikselt seda viga. 
Sellest aastast olen siis lõpuklass, kõigi eksamitega. Täpsemalt tuleb mul sel aastal põhikooliga hüvasti jätta. Kui olla aus, siis see üheksa aastat on läinud ikka tagasimõeldes linnulennul. Aga kõrvaline jutt kuulub mujale, miks ma siis just praegu nii tiheda graafikuga olen? Sest üheksas klass on ikka nii mitu-mitu korda raskem, kui ükski eelmine kooliaasta. Ma olen alati olnud rohkem lahtise peaga, kunagi pole pidanud heade hinnete jaoks väga pingutama, kuid see aasta muutis kõike. MA PEAN KODUS ÕPPIMA! Mis on minu jaoks niii harjumatu, sest eelmistel aastatel kooliuksest välja astudes ma enam koolikotti ei puudutanud. Nüüd õpin peaaegu iga õhtu ühe tunni, lisaks nädalas on üks päev, kus lausa õpin neli tundi, et oleks korraga asju ette tehtud. Ja on niiiii palju kontrolltöid ning tunnikontrolle. Aga vinguda pole mul vaja, sest siiani olen ikka ilusti kõik tehtud saanud.
Septembrist läksin ma ka tööle, meie Tantsukooli adminniks. Nii hea on olla tagasi seal, kus olen oma elust 6 imelist aastat veetnud. Seal käin küll ainult ühe päeva nädalas nii et kooli, see segama ei hakka. Pigem tuleb rohkem täiskasvanu tunne sisse, vastutust ju ikkagi on.

Trenni ja toitumise juurde jõudes võin öelda, et olen oma mõnusas rutiinis tagasi- mis mulle tegelt ju väga meeldibki. Treenin 4-5x nädalas. Jaotatult: 1. õlad, rind, triits; 2. selg, biits; 3. aeroobne, kõht ja jalad (mida olen vaikselt jälle hakkanud raskustega treenima); 4. ülakeha koos ja 5. tavaliselt vaatan jooksvalt, mida isu teha on. Toitudega olen ka ilusti järje peal ning isegi nädala sees trackin MyFitnessPal-i. Kuidagi mõnus on asjadel silma peal hoida, et kas söön ikka piisavalt ja kuidas makrod jaotatud.
Nädalavahetusel annan toidupäevikule puhkust ja söön nii nagu n.ö tahan, ikkagi suuremas osas tervislikult. Muidugi luban endale ka väljassöömist ja veidi isude rahuldamist, aga kõike ikka mõistusepiirides. Täpselt nii mulle meeldibki :))
Käisin ka Roela koolis loengut andmas noortele, et neid inspireerida tervislikult toituma ning sügisvaheajal lähen JK Tarvasesse samuti noortega rääkima. Niii hea on näha, et noore inimese jutt ikka läheb noortele rohkem korda, kui täiskasvanu oma! 😉


Luban, et püüan ikka teile rohkem aega leida ning jutustama erinevatel tervisliku elustiili teemadel. 
Kallid-paid ja järgmise korrani!!