pages

neljapäev, 31. mai 2018

Minu lemmik pudru retsept!!

Kas sina oled üks neist jälgijatest, kes vaatab igal hommikul mu pudrupilte ja mõtled, et ohh.. tahaks isegi sellist teha? Siis nüüd on sellele lahendus avaldan teile retsepti, mis on küll storydes läbi jooksnud, aga nüüd panen ta siia püsivalt ülesse, et iga pudrufänn seda katsetada saaks.

Vahustatud munavalgetega pudrumudru

Koostisosad:
40g enda valitud kaerahelbeid
100g munavalgeid
vesi
veidi steviat ja soola
+
enda valitud lisandid:
maapähklivõi
tume šokolaad
marjad
puuviljad jne..

Alustuseks kaalu potti kaerahelbed, pane need veega (nii palju, et helbed oleks kaetud ja veidi peale) pliidile keema.
Lisa näpuotsa täis soola ja pool supilusikat steviat. Pane keema kõige tugevamal kuumusel. Aegajalt segades!! Samal ajal kaalu suuremasse kaussi munavalged, millele lisad näpuotsatäis soola ja supilusikas steviat. Vahusta munavalged miksriga tugevaks vahuks. Kui puder on tõusnud keema, keera pliidi kuumus 0-i.
Lisa vähehaaval munavalgeid nii, et saaksid korralikult läbi segada kuni kogu munavalgemass on segatud kaerahelvestega. 
Seejärel kalla puder kaussi ja naudi enda valitud lisanditega.. Minu lemmikud valikud on maapähklivõi, maasikad ja banaan😉



Head katsetamist ja magusaid hommikuid! 💓

kolmapäev, 30. mai 2018

Fitness rakendused mida kasutan

Täna võtan luubi alla fitness rakendused, mida ma kasutan või mis on minu meelest kasulikud.

1. MyFitnessPal
Arvan, et see on üks kõige enam kasutatud äpp, sest igal teisel on see oma telefonis- muidugi ei tea paljud seda kasutavad, aga kuulnud on seda nime paljud. Tegemist on siis niiöelda nuti-toidupäevikuga. Saad grammi kaupa panna kirja toiduained, mida sööd- äpp lööb sulle kaloraazi ja makrod(süsivesikud, valgud, rasvad). Äpp on väga mugav, sest enda peaga tuleb tegelikult väga vähe mõelda. 
+ äpp on tasuta
- pead siiski oskama endale panna paika kaloraazi ja makrod, sest äpp võtab ise selle huupi


2. Health
Vastav äpp on küll ainult iPhone-des. 
See äpp on imehea, kui sul pole pulsikella, aga sa kannad telefoni endaga igalpool kaasas. Health äpp loeb samme, kõndimis+jooksu kilomeetreid ja korruseid, mida oled läbinud. Mul on endal küll pulsikell, mida ma igapäevaselt ei kasuta, siis on mugav hoopis telefonist vaadata. 
+ Apple omanikele on see äpp tasuta
- see ei pruugi olla kõige täpsem, sest ega su telefon 24/7 sul käes või taskus pole


3. Foodie
See äpp on suurpärane toidupiltide töötlemiseks. Toidupildid muutuvad hetkega säravamaks ja toit isuäratavamaks. Kasutasin ka seda äppi mõned kuud tagasi ning sobis väga hästi postitamiseks! PS! mida ilusamad pildid, seda rohkem läheb see ka inimstele peale ja saad oma jälgijaskonda suurendada. 
lisan siia alla ka võrdlused: 


4. Endomondo
See äpp on jällegi super, kui sul pole eraldi pulsikella. Sa laed rakenduse alla ning pead panema informatsiooni enda kohta (sugu, vanus, kaal..) ning registreerid end kasutajaks. Treenima minnes saada valida kümnete spordialade vahel. Treenides näitab ta 1) kui pikalt oled treeninud 2) mitu kilomeetrit oled läbinud 3) mitu min/km sa läbid 4) põletatud kalorid 5) kui sul on gps sees, siis näed ka treeingu lõppedes oma trajektoori kus liikusid. 

Lisaks mis on üks õige trenn ilma muusikata?
Trennis soovitan muusikat kuulata Spotifyst. Siis ei pea olema telefon koguaeg avatud ja sa ei pööra sellele niivõrd tähelepanu. Lisaks saad teha seal oma playlisti lemmikutest lauludest, mis sulle treenides kuulata meeldib. Kui tellid endale Premium paketi, siis saad kuulata laule ka ilma netita ja vahepeal pole ühtegi reklaami. See äpp võib alguses keeruline tunduda, aga lõpuks on see ühesõnaga mugav!

Kindlasti on veel palju kasulikke rakendusi, aga need on just minu lemmikud mida soovitan teile 101%! Niiet minge app store ja laadige alla! 
Sportlikku nädala jätku teile!💓


pühapäev, 20. mai 2018

Suveni on jäänud veel loetud nädalad, seejärel hakkab kooliõpilastel puhkus ja ka täiskasvanud veedavad aina rohkem aega kodus. Suvi on see aeg, kus kõik võtavad vabalt ja liiguvad ringi, kuid kuidas mitte suvel lisakilosid korjata?! Sellest tänases postituses juttu teengi. 

Ära lõpeta suvel treenimist! 
Tavaliselt Mai kuust jäävad spordiklubid aina tühjemaks, sest õues on ilusad ilmad ja ei taheta enam siseruumides viibida. Põhjenduseks tuuakse, et tehakse aias tööd ja treenitakse õues.. aga kui paljud seda tegelikult teevad..? Leia ikka see tunnike päevas, et end liigutada, pärast tunned end ise hästi :)) Aga kui tõesti siseruumidesse ei tõmba üldse, siis mine jookse/sõida rattaga. Treenides kulutad sa kõik need jätsid, mida päeva jooksul naudid hihiii

Vaata oma toidulaud üle
Suvel on poelettidel palju värsket kraami, köögiviljad-puuviljad. Söö palju värskeid salateid, nt kartulisalati asemel! Teiseks grillitakse suvel samuti väga palju, asenda sealiha kana vastu ja hoiad jällegi kaloreid kokku. Kolmandaks ära liialda jäätistega! Jäätised on väga petlikud, pisike jäts võib anda (ja annabki) täitsa ühe tavalise toidukorra kaloraazi, kuid kui sööd neid 2-3? See teeb jällegi suure hulga lisakaloreid.. Proovi asendada jäätis, kas ühe maitsva smuuti või hoopis tervislikuma jätsiga, Lohilo või smuutike on selleks hea valik!



Naudi
Kolmas ja viimane soovitus justkui lükkab kaks eelmist ümber, kuid tegelt tuleb ka nautida suve. Võta see jäätis, kui isutab. Võta tükike sealiha, kui on soov. Kõike tuleb elus teha tasakaalus!!
Aga suuremas plaanis soovitan ikka mu eeltoodud soovitusi jälgida, kui on soov kehakaalul mitte tõusta lasta. 


Mõnusat kevade lõppu ja suve algust teile mu armsad lugejad! Päikest ja soojad kallid teile! 💗

teisipäev, 1. mai 2018

Nädala update

Kevade viimane vaheaeg ehk täpselt 7 nädalat enne suve oli mul väga toimekas nädal, mille otsustasin teile kirja panna. 

Esiteks sõitsin vaheaja alguses laupäeva hommikul kell 9 Tallinnasse, et minna Eesti fitnessi ja kulturismi karikavõistlustele, seekord mitte ainult vaatama vaid hoopis olin messi osas FitShopi boksis. Oli vägaaa pikk ja väsitav päev, aga poleks seda mitte millegi vastu vahetanud, sest mul oli tõsiselt tore. Esmakordne kogemus niimoodi müüa ja samal ajal sai ka vahepeal lavalt oma lemmikuid piiluda! Peale võistluste  lõppu käisime traditsiooniliselt Oti võitu ka restos tähistamas. Sel laupäeval jäin ka Amani juurde Tallinnasse ning läksime järgmisel päeval koos uude Rävala MyFitnesisse trenni. Saal on tõesti väga uudne ja mõnus treenimiseks, ainus viga on see, et seal oli liiiga vähe õhku, aga selle kannatas ilusti ära!😉 Pühapäeval sõitsin viimase rongiga koju tagasi ja nii saigi meie nädalavahetus koos läbi.. 



Paari päeva möödudes tuli neljapäev, see tähendas seda, et Rakverre tulid Teevi ja Marian. Siin pisikeses linnakeses tegid nad oma uue makroraamatu esitluse hubases Art Cafe-s. Üritus oli väga armas ja tore. Naised rääkisid veidi raamatu valmimisloost ning oli võimalus proovida raamatust kolme toitu. Kõik maitses imehästi ja üldse kogu õhkkond oli väga chill. Mina jäin üritusega rahule! 
Järgmisel hommikul oli äratuskell seatud 6:45-le, et minna hommikul Teevi ja Marianiga trenni. Oli väga mõnus hommikune treening, mille Marian filmis ülesse ka niiet minge vaadake üle (link)!

Reedesse mahtus ka igakuine füsioterapeudi külastus. Alguses arutasime, kuidas mul läinud on ja kuidas treeninud olen. Seejärel võimles ta mu jalgadega, et vaadata kuidas on puusa liikuvus paranenud. Seejärel tegi füsio mulle mesoteraapiat ehk masseeris mu vasakut reit, puusa ja tuharat, et seal pingeid vähedada. Seejärel tuli ka nõelravi samuti tuhara piirkonda (täpset lihase nime kahjuks ei mäleta.. tuhar on su keha suurim lihas, mis koosneb teistest väikestest lihastest). Siis arutasime tulemused üle- kõik läheb ikka veel paremuse poole!! Sain terapeudilt loa hakkata tegema jalatrenne- LÕPUKS! 10 nädalat hiljem on mu puus lõpuks valmis jalatrennidele vastu astuma.. see uudis oli niiii rõõmustav. Muidugi algul ei tohi ma suuri raskusi peale panna ega täiega maksimumini töötada, aga siiski lõpuks on menüüs mu lemmikud jalatrennid tagasi, mis saaks olla veel parem :))  Peale esimest jalatrenni jäi puus valutama, kuid arvan, et lihtsalt pean andma aega, et puusaliiges jälle nende liigutustega ära harjuks.

Last but not least- käima on läinud EBA ehk Eesti blogiauhinnad, millest ma sel aastal otsustasin osa võtta! Osalen noorteblogide arvestuses ja ootan väga sind enda poolt hääletama, kui arvad, et ma olen blogiga head tööd teinud! Siin on teile ka link . Suured suured tänud kõigile ette! 

Sellega saidki mu huvitavamad fitnessi teemad otsa. Nädal oli super toimekas ja möödus ruttu, kuid samas oli mul piisavalt aega, et puhata. Olen valmis viimasele kooli veerandile vastu astuma ja siis tuleb juba kaua oodatud suvi! 

Kallid-paid! ja järgmiste kirjutamisteni!💗