pages

neljapäev, 15. märts 2018

Uued BE MORE smuutipulbrid

Hiljuti tulid välja uued smuutipulbrid nimega BE MORE. Neil on kolm erinevat versiooni: BeFit, BeActive ja BeSmart. Igal segul on erinevad vitamiinid ja mineraalained sees, kuid mina hoopis räägin maitsepoolest, sest see on ju kõige tähtsam! 

BeFit segu jäi minu jaoks teisele kohale. Segu on surendatud valgusisaldusega, mis sobib treenigutest taastumisel.
Esialgsel vaatusel ja nuusutamisel oli pulbril super toorkakao lõhn, mis jättis isuäratava mulje. Pulber on pruunikat tooni. 
Smuuti sees jättis tugeva kakao maitse, mis mulle megalt meeldis. Jook oli väga värske ning oli tunda nt goij marju, see andis mõnusat hapukust!





BeActive segu jäi kahjuks kolmandale kohale. Segu toetab aktiivset elustiili ning tagab, et kiire elustiiliga inimene saaks kätte kõik vajalikud vitamiinid ja mineraalid.
 Esialgsel vaatusel jättis ta endast max tervisliku mulje, sees olid terved chia seemned ja värvus on erk-punane. Smuuti sees jättis ta alguses väga harjumatu mulje ja arvan, et see sobiks pigem soolastele smuutidele. Minu jaoks oli, see veidi eemaletõukav.



BeSmart segu on kindel võitja! Segu toetab ajutegevust pingelisel perioodil ja tagab ajule vajalikud toiteained.
 Esialgsel vaatusel tundus küll imeliku värviga ja terved chia seemned jällegi sees. Smuutit maitsma asudes olin meeldivalt üllatunud! Meeldis väga marjane maitse ja chia seemned krõmpsusid mõnusalt hamba all. Ükski maitse ei käinud liialt üle. Super-super! 


PS! Lisaks on mul teile sooduskood- "jlfitfood20", millega saate toodetelt 20% alla!😉

Olen kindel, et alguses võib olla harjumatu panna pulbreid smuutidesse, kuid nendes on niiii-nii palju erinevaid vitamiine ja mineraale, mis su kehale vajalikud on. Alguses lisa smuutidele väiksem kogus pulbrit, et maitsega harjuda! 😊

pühapäev, 11. märts 2018

Lühiajalised dieedid- ÜTLE EI!

Juba paar aastat on väga palju internetis liikunud erinevaid programme, mis lubavad suurt kaalukaotust lühikese aja jooksul. Inimestele lähevad peale lihtsamad variandid, mille tulemused tuleksid nii ruttu kui võimalik.. kas tead- mis kiirelt tuleb, see kiirelt läheb!

Jah kiir-dieetide algus on palju lubav. Kaal langeb ruttu (algul muidugi vee arvelt) ja tundub, et kõik töötaks hästi, sest keha väljanägemine ju muutub?! Inimesed, kes fitnessi maailmas nii laia silmaringiga ei ole, nad ei tea et see, mida nad teevad on karuteene nende kehale. 
Tuues näiteks ühe programmi (nime avalikult ei avalda), mille mu üks vanemaid õdesid katsetamiseks tellis ajas mul ikka harja korralikult punaseks! 
Kaloreid mida süüa tohtis oli ainult 1000-1200kcali ringis, mida on ilmselgelt VÄHE!! Täiskasvanud naine, kes kulutab päevas keskmiselt 2000kcal ja olles u 800kcal defitsiidis- see tekitab kehale pikas pespektiivis korraliku shoki..
 Ja see, et rasvasid käsiti süüa ainult 0.7g x kehakaal on samuti hormoonidele kahjulik, sest rasvu tuleks süüa vähemalt 1g x kehakaal! Muidugi mõtlen siin tervislike rasvu, mis tulevad pähklitest, avokaadost jne..
Muidugi oli ka suuresti keelatud süsivesikute tarbimine, sest "süsivesikud on ju kurjast ja lähevad kohe puusadesse"- no kindlasti mitte! Muidugi ei tohiks süsivesikutega liialdada(umb 2-3g kehakaalu kohta), aga süües neid tervislikest allikatest kaerahelbed, kartul, puuviljad jne on see täiesti okei! Seal programmis oli neid jällegi umbes 80g kanti- oeh, ma hulluks hahahaa!
Programmi viimase nädala kirjas oli lause "See nädal sööme nii vähe, kui võimalik, et kaalunumber oleks lõpus võimalikult väike!" Vot selline asi peaks igal inimesel panema lambikese peas põlema, et see kaalukaotus ei jää püsima, sest normaalne inimene ei suuda süüa igapäevaselt nii vähe kui võimalik ja see pole ka normaalne!!

Ütleme nii, et see periood u 4-8 nädalat saab läbi ja oled kaotanud 2-3kg. Sa oled end pikalt hoidnud madala kaloraaži peal ja nüüd programmist välja astudes läheb suurem seltskond tagasi oma tavalisse elurutiini ja tavaliste söömisharjumiste juurde. Keegi ei suuda pikemas perspektiivis nii vähe süüa ja arvatetavasti programmi lõppedes süüakse kaotatud kaal 2x tagasi, sest arvatakse, et "kaotasin ju kaalu", "nüüd tuleb kõik söögid, mida dieedi ajal ei saanud korraga ära süüa". On ka erandeid- kes jälgivad ka edaspidi, et toidulaual paikneksid tervislikumad valikud ning võivad ka edaspidi kaalu langetada- kuid neid on pigem vähem kui rohkem!😉

Tegelikult selle postituse mõte on see, et ärge hakkage tegema ime-dieete, mis lubavad lühikese aja jooksul ulmelisi tulemusi. Sööge tervislikult, tehke trenni ning uskuge või mitte teie keha hakkab muutuma ja paremuse poole! Kõik head asjad võtavad aega ja mida sihikindlamad te olete, seda paremad tulemused teile tulevad! 

Head treenimist ja tervislike valikuid!💓