pages

laupäev, 13. oktoober 2018

Märkamatult on suve lõpust juba 5 nädalat möödas ning Septembri kuugi seljatatud, aga mind siin blogis väga tihti näha pole. Miks siis? Muidugi võiksin öelda, et vabandused on vabandused, et peaksin ikka seda aega leidma ning siia teile kirjutada, kuid uskuge mul on tõeeeeesti väga kiire graafik. Seda on ilmselt näha ka sellest, et ma instagramis pole ka nii aktiivne kui varem, kuid parandan ikka vaikselt seda viga. 
Sellest aastast olen siis lõpuklass, kõigi eksamitega. Täpsemalt tuleb mul sel aastal põhikooliga hüvasti jätta. Kui olla aus, siis see üheksa aastat on läinud ikka tagasimõeldes linnulennul. Aga kõrvaline jutt kuulub mujale, miks ma siis just praegu nii tiheda graafikuga olen? Sest üheksas klass on ikka nii mitu-mitu korda raskem, kui ükski eelmine kooliaasta. Ma olen alati olnud rohkem lahtise peaga, kunagi pole pidanud heade hinnete jaoks väga pingutama, kuid see aasta muutis kõike. MA PEAN KODUS ÕPPIMA! Mis on minu jaoks niii harjumatu, sest eelmistel aastatel kooliuksest välja astudes ma enam koolikotti ei puudutanud. Nüüd õpin peaaegu iga õhtu ühe tunni, lisaks nädalas on üks päev, kus lausa õpin neli tundi, et oleks korraga asju ette tehtud. Ja on niiiii palju kontrolltöid ning tunnikontrolle. Aga vinguda pole mul vaja, sest siiani olen ikka ilusti kõik tehtud saanud.
Septembrist läksin ma ka tööle, meie Tantsukooli adminniks. Nii hea on olla tagasi seal, kus olen oma elust 6 imelist aastat veetnud. Seal käin küll ainult ühe päeva nädalas nii et kooli, see segama ei hakka. Pigem tuleb rohkem täiskasvanu tunne sisse, vastutust ju ikkagi on.

Trenni ja toitumise juurde jõudes võin öelda, et olen oma mõnusas rutiinis tagasi- mis mulle tegelt ju väga meeldibki. Treenin 4-5x nädalas. Jaotatult: 1. õlad, rind, triits; 2. selg, biits; 3. aeroobne, kõht ja jalad (mida olen vaikselt jälle hakkanud raskustega treenima); 4. ülakeha koos ja 5. tavaliselt vaatan jooksvalt, mida isu teha on. Toitudega olen ka ilusti järje peal ning isegi nädala sees trackin MyFitnessPal-i. Kuidagi mõnus on asjadel silma peal hoida, et kas söön ikka piisavalt ja kuidas makrod jaotatud.
Nädalavahetusel annan toidupäevikule puhkust ja söön nii nagu n.ö tahan, ikkagi suuremas osas tervislikult. Muidugi luban endale ka väljassöömist ja veidi isude rahuldamist, aga kõike ikka mõistusepiirides. Täpselt nii mulle meeldibki :))
Käisin ka Roela koolis loengut andmas noortele, et neid inspireerida tervislikult toituma ning sügisvaheajal lähen JK Tarvasesse samuti noortega rääkima. Niii hea on näha, et noore inimese jutt ikka läheb noortele rohkem korda, kui täiskasvanu oma! 😉


Luban, et püüan ikka teile rohkem aega leida ning jutustama erinevatel tervisliku elustiili teemadel. 
Kallid-paid ja järgmise korrani!!



reede, 28. september 2018

Oot-oot, ma olen ainult harjunud võitma?

Nüüd tuleb üks postitus otse südamest, selle kohta, kuidas elu õpetab mind ka võitmise asemel kaotama. Jah, me keegi ei oska oma emotsioone ja tundeid iga hetk õigesti väljendada, kuid eks see ongi elu ilu- seda õppida.

27.09 toimus Rakveres ehk mu kodulinnas Noorte Inspiratsioonipäev, kus tunnustatakse noori, kes inspireerivad teisi noori. Endale üllatuseks olin minagi nomineeritute hulgas. Ega ma seda isegi ei teadnud, enne kui oma klassi sinna üritusele registeerida tahtsin. Üritusel oli neli kategooriat ja minu oma kõige suurem, selle nimi oli "Aasta Noortegija". Konkurente oli mul minu mäletamist mööda 5. Muidugi algul polnud oma võidus kindel, kuid siis mõtlesin, et see mida teen noorte heaks on ikka suur asi. Ma motiveerin neid igapäevaselt trenni tegema ja tervislikult toituma, ma võitsin Eesti Blogiauhinnad. Arvasin, et see on vägagi inspireeriv. 
Südame tagudes kutsuti mind lavale ja kiideti ilusate sõnadega. Ütleme nii, et olin viimase hetkeni lootusrikas ja veidigi liiga eneskindel, et võit saab minu omaks, kuid mis juhtus on see, et MA EI VÕITNUDKI!! Muidugi laval enda pettumust välja ei näidanud, aga lavalt maha astudes nägi iga saalis istuja mu näost pettumust ja isegi mu kurja ning tõsist pilku. Peale seda astusin põhimõtteliselt saalist kohe välja, võtsin oma mantli ja lahkusin teatrist. 
Muidugi oli mu telefon täis sõnumeid sõpradelt/sõbrannadelt, kes arvasid, et ma võidan ja tegid minust laval pilte. Nende üllatus ja pettumus oli kokku sama suur, kui minu oma.
 PS! Tänan kõiki heade sõnade eest!!💓


Teatri ees seistes ja ema oodates, püüdis mu kallim ikka mulle selgeks teha, et ega igakord ei saagi võita ja, et peaksin õppima ka kaotama. Minu jaoks olid need sõnad justkui tühja öeldud, sest minu peas käis ikka see, et "Mis asja, ma saan üle Eestilise auhinna, aga oma väikses Rakveres mitte?!" Ma olen harjunud, et kui olen millegi kallal, siis tuleb ka vastav tulemus- tavaliselt siis võit/hea hinne. Kuidas siis seekord nii ei olnud..?
 Ema saabus mulle järgi ja ma istusin autosse, ta nägi mu pettumust ja püüdis lohutada, kuid ega temagi sõnad mind ei lohutanud.
Trenniriided selga ja suundusin saali, kus mul oli küll plaanis teha aeroobne+kõht, aga süda ütles, et raskustega trenn oleks praegu teraapia eest.
Kas mul tuli raske trenn?- kindel jah 
Kas see tegi mu olemise paremaks?- veel kindlam jah!

Peale trenni ma olin justkui täiesti teise mõtlemisega inimene. Kõik oli justkui ühe 1,5h trenniga selgeks saanud. Ma ei saagi alati arvata, et võidan. Endasse tuleb uskuda, kuid ei tohi olla liiga enesekindel! Armsad jälgijad, ärge võtke kõike nii iseenesest mõistetavalt, muidu see toob teid järsult reaalsusesse tagasi. Just see juhtus ka minuga. Kuid nagu mu armsad sõbrad ütlesid, "Järgmised võidud on sinu" ja Villem "Kuigi ma ei võitnud tiitlit võitsin rahva südame suurima aplausi ja tuttavate toetusega".

Mõni äkki mõtleb, et miks ma üldse sllise postituse kirjutan.. just sellepärast, et tahan olla teiega 100% aus ja rääkida kõik südamelt ära. Ning kui teil ei lähe igakord nii nagu te arvate ja loodate, siis teadke, et kõigil on selliseid hetki :))


Aitäh igaühele teist, kes te loete mu blogi, jälgite toidupilte Instagramis ja kirjutate jne.. te olete need, kes panevad mu pähe pisikese mõistusehääle, mis paneb mu mõistma, miks ma seda teen.
Kallid-paid teile!😍

laupäev, 8. september 2018

Eelmine postitus oli hammaste valgendamise kohta ja nüüd mulle hakkas täitsa see arvustamine meeldima nii et täna võtan ma ette Luminescence Collection trenniriideid, mis praegu eestis populaarsust koguvad. 
Firma tuli enda trenniriietega välja minu teada umbes 2018 aasta suve algul ja nüüd kuu jooksul on võimalik neid ka tellida. Teate, need on toodetud Eestis! Kuid saadetakse ülemaailma kõigile tellitajetele! 😉 Muidugi piilusin nende tooteid paar korda ja kõiki trennitajaid, kes neid kandsid ja pilte postitasid. Sain aru, et tahan endale täpselt samamoodi ühte set-i. Valik nende kodulehel on küll väike, aga värve igale maitsele: sinised, virsiku roosad ja valged heleroosade laikudega. Viimase nimi oli Sunrise set ja see valituks saigi. 
Teenindus oli muidugi mega kiire ja sõbralik. Kaup jõudis minuni kahe tööpäevaga. Samuti teenindaja kellega rääkisin saatis mulle iga suuruse kohta mõõdud, et saaksin mõõta ja valida täpselt õige suuruse endale. PS! Mõõdud olid jumala õiged, sest riided istusid valatult!! 



Olen nii-nii õnnelik nende uute trennikate üle, nüüd on veel rohkem motivatsiooni värvilised trennikad selga tõmmata ja trenni lipata. Jah, võibolla hind ei ole kõige odavamate hulgas. Kuid usu, see raha on seda väärt, sest saad vastu tõsiselt kvaliteetsed trenniriided, mis on tugevast ja läbipaistmatust materjalist! 
Mina soovitan 100%😍

pühapäev, 2. september 2018

Hea enesetunde ja välimuse saab muidugi treenides, aga kuidas teha ennast veel enesekindlamaks? Muidugi aitavad kaasa säravad ja valged hambad, et enam ei oleks hirmu naeratada hammastega. Mind kutsuti hambaid valgendama ja otsustasin ka teiega enda kogemust jagada, sest äkki kellegil teist on sellega muresid. Seadsime Amaniga koos sammud Kookos Sära Hambavalgendussse, kus koos oma hambad ette võtsime.

Selles salongis valgendatakse hambaid loodusliku geeliga, mis ei tee hambaid tundlikuks. Tulemus on kohe näha peale esimest korda. Olenevalt hammastest peaksid need minema umbes 4-9 tooni valgemaks, minul läksid 7 tooni :))  Ka suured kohvisõbrad ei pea muretsema plekkide üle hammastel, sest isegi need eemaldatakse protseduuri käigus!

Peale selle, et saad esimese korraga hambad valgemaks on see salong niii armas, heledates toonides ja kodune. Valgenduse ajal saad pikutada mugaval diivanil ja 45 minutit läheb, kui linnulennul. Ja naine, kes sinuga seal toimetab on mega tore ja rõõmsameelne. Kindlasti jääb seal käigust hea emotsioon igaühele!


teisipäev, 21. august 2018

Üks kõige tihedamaid küsimusi, mida saan enda jälgijatelt on "Kuidas saada endale sponsoreid/koostöö partnereid?". Olen kõigile ka mõne lausega vastanud, aga nüüd tulin ideele pikemalt lahti kirjutada, äkki isegi mõnele alles alustanud blogijale ideid jagada. 

  • Üks kõige tähtsamaid punkte on see, et sul peab olema keskmisest suurem jälgijaskond.. paarisaja jälgijaga kontod või blogid ei tasu firmadele lihtsalt ära. Toon näite: ma promon (pigem ikka soovitan, sest jagan teiega ainult tooteid, mis mulle tõsiselt meeldivad!) mõnda batoonikest, siis ega igaüks seda tellima või ostma ei lähe. Võib minna näiteks üks inimene kümnest/kahekümnest ja siin tulebki mängu jälgijaskonna suurus. Kui sul on 200 jälgijat, võib ostma minna ainult 10 inimest. Aga 4000 jälgijaga, võib minna seda batoonikest ostma juba 200 inimest (need on näited, mitte tõsielu fakt)! Vahe on ju täitsa märgatav!😉


  • Teiseks pead sa jagama väärt sisu, see punkt koosneb mitmest osast. Sa peaksid tegema kvaliteetseid pilte, mis paneksid inimesi sellest tootest huvituma, sest kiiruga möödaminnes pildid pole minev kaup! Sa peaksid olema postitamises järjekindel ehk püüad olla igapäevaselt jälgijatel pildis, siis on neil ka huvitav sind jälgida. Sa võiksid olla originaalne, mõtlema ise välja retsepte/stiile jne, copycat ei soovita ma kellelgi olla! 

  • Kolmandaks peab sul olema hea suhtlemisoskus. Sa võiksid olla viisakas ja meeldiv kõigiga, jälgijate/koostöö partneritega jne..  See ei olene, kas suhtlemine on internetis läbi sõnumite/meilide või näost näkku- meeldiv tuleb olla igaljuhul. Inimese suhtlemiseviis ütleb temast ja tema tegevusest palju, kui inimene on ebameeldiv ei soovi keegi temaga tegemist teha!


Paari aastaga, mis olen suurel blogimaastikul olen veetnud olen teinud mitmete firmadega koostööd: FitShop toidulisandid, CoffeeStar Roastery kohvi, EstFit Estonia pähklivõid ja toidulisandid, Lohilo, Pombel Fruits smuutid, Vitamins.ee toidulisandid, Aqva Spordikeskusega kohviku pidamine, Tallegg, Rakvere Lihakombinaat, FoodIn Eesti, Njie Eesti, Rajaleidjaga, ALeCoqiga, BeMore superfoods-ga ja Rohuaia kohvikuga. Olen kõigile väga-väga tänulik ja iga koostöö on omamoodi huvitav ja õpetanud mulle midagi uut. 


Loodan, et teil oli huvitav lugeda sellist stiili postitust ja saite mõne uue idee või mõtte, kuidas oma blogi edendada. Ja jätke meelde, et alati ei pruugi firmad sulle kirjutada vaid vahest võid neile hoopis ise kirjutada ning sellest võib välja kujuneda väga edukas koostöö. Ole julge ja pealehakkaja!

Kallid-paid ja järgmise postituseni!




reede, 10. august 2018

Heiheii mu armsad jälgijad! Olen tagasi uue postitusega, kus räägin veidi sellest, mis on toimunud mu esimese kahe suvekuu jooksul. 

See suvi on üllatanud mind mega soojade ilmadega tänu millele olen liikunud palju ringi ja veetnud aega õues ning seal isegi treeninud. Ma olen kokanud ja küpsetanud palju, kuid olen ka märgatavalt rohkem nautinud kohvikutes söömist. 
Trennidega on mul nii, et siiani on kõik päris piiratud. Iga liiga keha kaasav harjutus teeb haiget ja järgmised mitu päeva lonkan jälle oma puusa. Harjutusi on mul eelistatult istudes, sest siis töötangi vajalike lihastega- mitte ei aita keha kaasa. Treeningjaotus on umbes 4-5le päevale nädalas. Ühel päeval selg-biitseps, teisel õlg-triitseps-rind, kolmandal aeroobne-kõhulihased, neljas pumpav ülakehatreening ja viies tuleb tavaliselt jälle kava algusest. Samuti iga treeningu lõpus peaksin tegema puusaharjutusi ja venitusi- muidugi igakord ma seda ei tee, aga 3-4x nädalas kindlasti. Ootan juba nii väga Augusti lõppu, et saaks teada kirurgi arvamuse, kas on operatsiooni vaja või mitte. Ilmselt ikka on, sest asi paremaks pole läinud.. 


Fitness maailma kõrvale jättes olen jõudnud palju muudki teha. See aasta oli ka paljude lõpetamised: mu õe, kallima, mitme-mitme sõbranna Rakverest, samuti Kertu ja Amani (nende omale kahjuks ei saanud, sest samal ajal oli Rakveres ka😢). Olen käinud peiksiga mitmetel päikseloojangutel, mis on mu täielikud lemmikud. Telkisime sel suvel peale minu 5-6 aastast pausi. Veetnud palju aega sõprade ja sõbrannadega, näiteks käisin just Märjamaal Kertu juures ja samuti on mind ees ootamas Amani juurde Tallinna minek. Samuti olen külastanud muusika festivale nagu Võsu Rannafest ja Õllesummer, järgmine nädal on mind ootamas ka Weekend Festival- mis on minu jaoks juba neljas!! Lisaks olen andnud mitmeid intervjuusid erinevatesse ajalehtedesse ja ajakirjadesse nagu Postimees, Delfi ja Virumaa Teataja. Nüüd läks mul mõni aeg tagasi telefon katki justkui plaksust ehk nii järsku. Ühel hetkel lihtsalt kaamera ei töödanud ja kõlarid jamavad.. mis tähendab, et mõni aeg veel tuleb kahjuks instagrami vähem toidupilte, aga püüan neid siiski postitada nii palju kui võimalik!
 Ja mis kõige tähtsam- ma olen saanud palju puhata ja magada, täita kõik unevarud, mis kooliajast jäänud puudu hahaa!! Tegelt nii küll tagant järgi magada ei saa, aga see naljaga pooleks😉


Selleks korraks on jutuvestmised otsas ja näeme(loeme) juba järgmises postituses!!

Päikselist suve jätku ja kallid teile mu armsad lugejad!💗

teisipäev, 31. juuli 2018

Müüdid, mis ma ümber lükkan

Fitness maailmas liigub ringi palju müüte, trennide-toitumise ja muu kohta. Täna võtan läbi mõned müüdid ja seletan need (enda meelest) õigesti lahti.

Mida vähem kaloreid sööd, seda rohkem võtad kaalust alla
Eieiei, asi on täiesti vale. Lühidalt öeldes, kui sööd nt kasvõi alla enda keha baasainevahetuse hakkab su keha hoidma kõike kinni ja talletuma rasvaks. Keha saab toitu ja hoiab seda tagavarana, kartes et ta ei saa jälle pikka aega toitu. Õige oleks tegelikult, kas arvutada ise välja endale sobiv kaloraaž vastavalt enda aktiivsusele või võtta ühendust mõne toitumisspetsialistiga, kes teid teie eesmärkidele lähemale aitab. Väga tihti polegi vaja väga suurt miinuskaloraaži vaid näiteks suurendada veidi päevast liikumist ja juba hakkabki kaal langema.

Mida rohkem trenni teed seda parem
Uued inimesed treeningute maailma jõudes arvavad, et oleks mõtekas teha nii palju trenni kui suudavad, sest siis ju võetakse kaalust alla. Tegelikult kurnad sa nii oma keha täielikult ära. Su trennid pole enam intensiivsed, sa ei pruugi neid enam nautida ja lihased ei arene, sest on saanud ülekoormust. Treeningkava koostades soovitaksin arvestada seda, mis on teie taust (palju olete minevikus treeninud) ja mis on teie eesmärgid. Kindlasti nt jõusaalikava koostades soovitan kasutada googeldada erinevaid harjutusi vahelduseks baasharjutustele, et lihaseid šokeerida. Just nagu toitumise juures, soovitan ka siin väheste kogemuste juures võtta ühendust mõne personaaltreeneriga, kes teid meeleldi aitaks. Nemad on seda siiski elukutseliselt õppinud. 

Tugev jõusaalitrenn muudab sind bulk-iks
Paljude naiste suur hirm on see, et nad katsuvad hantleid ja juba on neil suured lihasmäed. Sellepärast paljud naised kasutavad kergemaid raskusi ja teevad rohkem kordusi, sest äkki siis kasvavad lihased aeglasemalt- tegelt nad ei tea, et lihas ei arene mugavustsoonis. Naissoo esindajatel on lihaseid raskem kasvatada, kui meestel, sest meie hormoonid töötavad erinevalt ja meestel on testosterooni tase kõrgem kui naistel. Aga jõusaalitreeningud pigem toonivad su keha ja lihasekasvatus on pikaajaline ja raske protsess. Naised, julgelt jõusaali!😉

Suhkruasendajate tarbimine võib olla eluohtlik
Kui kusagil on kirjas aspartaam, atsesulfaam K jne, tõusevad inimeste ihukarvad püsti ja nad ei julge neid tooteid tarbida. Tegelikult on uuringutega kindlaks tehtud, et ükski normaalne inimene ei suuda nii palju tarbida suhkuasendajaid, et need muutuksid eluohtlikuks. Tooted, kus on suhkur asendatud suhkruasendajaga on tavaliselt kalorivaesemad ja sellepärast fitness maailma inimesed neid tarbivadki. Suhkruasendajaid tuleb tarbida mõistlikuse piires, siis on kõik okidoki! Ats Loot tegi sellest ka väga hea video, mida soovitan vaadata link.

Need on kõigest mõned müüdid, mida ma kuulnud olen, kuid neid on veel kindlasti palju rohkem. Ärge uskuge kõike, mida loete vaid uurige ikka ise ka, kas asjal on tõsi taga.
Olge tublid ja kohtume trennis!😊